Latawiec F-One Bandit 2022

Nowy produkt

Latawiec F One Bandit 2022

Więcej szczegółów

5 999,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Latawiec F One Bandit 2022

To już 15 edycja kultowego latawca. F-ONE Bandit XV oferuje naturalne wrażenia z pływania i podnosi swobodę wykonywanych trików. W modelu na sezon 2022 projektanci skoncentrowali się na poprawieniu możliwości Big Air. Latawiec pozwala skakać wyżej, a kiteloopy są szybsze i łatwiejsze w kontroli. Nowy Bandit jest niesamowicie stabilny w powietrzu, bez względu na panujące warunki. Mniejsze rozmiary mają świetny hangtime i pozwalają pływać na dużym przeżaglowaniu, perfekcyjnie zachowując kształt. Większe rozmiary są genialne przy pływaniu freeride - zredukowane siły na barze, niska waga i duża zwrotność podnoszą zakres wiatrowy i komfort pływania. Legendarna konstrukcja Delta C-Shape zapewnia wszechstronność i idealne czucie kajta, dlatego Bandit to również latawiec dla osób pływających wave i foil.

Nowy model posiada przeprojektowaną krawędź natarcia z dodatkowym punktem podpięcia bridle, co podnosi zwrotność latawca i pozwala zachować sztywność konstrukcji. Między tubami poprzecznymi użyto lżejszego dacronu, a krawędź spływu wzmocniono podwójną warstwą materiału i podwójnym poprzecznym ułożeniem paneli. Takie rozwiązanie pozwoliło zoptymalizować wagę latawca, podnieść wytrzymałość i właściwości lotne. F-ONE Bandit to kultowy model, który co roku prezentuje coraz wyższy poziom!


CECHY PRODUKTU

    wysoce wydajny w pływaniu up wind,
    zoptymailizowane siły na barze,
    bardzo szeroki zakres wiatrowy,
    duża moc i siła nośna przy skokach i loopach,
    wyśmienita stabilność,
    perfekcyjnie trzyma kształt,
    łatwy restart z wody,
    świetnie odpuszcza szkwały.

TECHNOLOGIE



delta c kiteoffer

Delta C-Shape

Kształt opatentowany przez F-One’ a daje świetną stabilność w powietrzu oraz reakcję na ruchy barem nawet przy maksymalnie zaciągniętym de-powerze. Kształt ten jest wypadkową najlepszej aerodynamiki latawca oraz maksymalizacji de-powera. Świetny zakres wiatrowy, łatwość stawiania latawca z wody oraz odpuszczanie szkwałów to cechy tej konstrukcji. Używana w latawcach od F-One od 12 lat.

technoforce kiteoffer

Materiał Technoforce

Jest to bardzo wytrzymały materiał poliestrowy o dużej gęstości, jest bardzo odporny na przetarcia, rozdarcia oraz rozerwanie pod wpływem dużych napięć.

auto relunch kiteoffer

Auto Relunch

W sytuacji kiedy latawiec leży tubą główną na wodzie, dzięki kształtowi Delta-C latawiec automatycznie ustawia się pionowo na tip i sunie na krawędź okna wiatrowego. Pozwala to na niesamowicie szybki i łatwy relaunch kite’a.

reactor valve

Reactor Valve

System pompowania latawców F-One od 2018 roku. Zapożyczony z desek SUP daje znacznie lepsze osiągi podczas pompowania i wypuszczania powietrza. Szeroka, wkręcana koncówka powoduje, że latawiec pompowany jest 40% szybciej. Jeden zawór służy zarówno jako deflate i inflate.

back line kiteoffer

Podpięcie linek sterujących

Wysokie podpięcie – latawiec na odpuszczonym barze jest bardziej zwrotny, spadają siły na barze.

 Niskie podpięcie – latawiec na odpuszczonym barze jest mniej zwrotny, wzrastają siły na barze.

one pump kiteoffer

One Pump

System, dzięki któremu napompujesz latawiec szybciej. Wygodny w momencie wymiany tub i serwisu.                                                                                                                     

krawędź spływu kiteoffer

Krawędź spływu

Krawędź spływu została zaprojektowana z zastosowaniem szyć pod różnymi kątami dzięki czemu zwiększa to jej żywotność. Na środku dacron został zastąpiony podwójną wartswą ripstopa, dzięki czemu latawiec jest lżejszy, a materiał równomiernie rozkłada napięcie na krawędzi dzięki czemu latawiec jest bardziej stabilny.

tipy latawca

Tipy latawca

Tipy krawędzi natarcia są odchudzone dzięki czemu latawiec ma mniejszy drag. Zastosowanie strapa powoduje, że linki bridle nie plączą się na tipach.

płaskie szycie

Tipy latawca

Mocne łączenie paneli materiału dzięki klejeniu, a później szyciu konkretnych elementów czaszy latawca.                                                    

vertical cut

Pionowe szycie tub poprzecznych

Tuby poprzeczne latawca są szyte pionowo dzięki czemu optymalizowany jest rozmiar tub oraz zabieg ten wzmacnia ich żywtoność.                                             


SIZE (m2)78910111214
WIND RANGE (knts)25+20>3515>3012>2611>2410>228>17

FLAME / ABBYS

GLACIER / FLAME

ABYSS / GLACIER


Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Latawiec F-One Bandit 2022

Latawiec F-One Bandit 2022

Latawiec F One Bandit 2022

18 Inne produkty w tej samej kategorii: